8 Şubat 2009 Pazar

Hazır puding kurabiyesi

Şu ana kadar verdiğim tariflerin hepsi çok basit, öyle denk gelmiş diyelim. Yoksa ben daha uğraştırıcı yemeklerde yaparım canım. Bu kurabiyenin tarifi teyzemin kızı Ayşe ablamdan. Mutlaka yapın pişman olmazsınız dedi. Gerçekten de pişman olmadım. Kendisine teşekkür ediyorum tariflerin devamını bekliyorum,bu kadarla kurtulmak yok.

Bu kurabiyede malzeme olarak sadece 1 paket vanilyalı puding ( toz halinde) 1 su bardağı sıvıyağ, aldığı kadar da un var. Yoğuruyoruz malzemeleri. Ben hamurdan elime parçalar alarak rulo yaptım, yan yan kestim. Şekli de güzel oldu. 175 derecede pişebilir. Mutfağa gidip gelip bir tane ağzıma atıyorum.
Mutlaka deneyin.Acil misafirde de çok işe yarayabilir.

2 yorum:

  1. Güzel görünüyor. Eline saglik. Annen..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, sen de misafirlerine denersin artık.sevgiler...

    YanıtlaSil

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!