8 Şubat 2009 Pazar

Dün akşamın menüsü...


Bu sefer eti biraz değişik pişirdim.Çok güzel oldu.
İlk önce buzluktan çıkardığım tam çözülmemiş etleri ince bir şekilde doğradım.
Sıvıyağ koyduğum teflon tavada biraz kızarttım.
Ardından başka bir tencereye biraz sıvıyağ ekledim. İnce doğranmış domatesleri soteledim.
Üzerine salça ekleyiz azıcık kavurdum. Üzerine biraz da su ekledim.
Tavada bir miktar kavrulan etleri tencereye ilave ettim.Tuzunu , biberini, kekiğini ilave ettikten sonra kısık ateşte güzelce pişirdim.
Yanına pilav ve patates püresiyle güzel bir üçlü oluşturdular. Size de tavsiye ederim.
Yağı size fazla gelirse azaltabilirsiniz. Bizim evde böyle seviliyor malesef...

2 yorum:

  1. Görüntüsü güzelde kizim, pilav ile püre birarada olmamasi gerekir gibi geliyor bana. Sebze cesidi olsaydi bide yaninda daha iyi olurdu sanki.Annen:)

    YanıtlaSil
  2. Valla anne sen diyosan doğrudur ne yapayım. bana zeynep böyle yaptığını söylemişti be de körü körüne uygulamışım. ama damadın beğendi ya gerisini boşver.

    YanıtlaSil

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!