5 Mart 2009 Perşembe

KUSKUS SALATASI


Tarifimi Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için sevgili http://missgibi.blogcu.com/ arkadaşımıza gönderiyorum.

Çarşamba günü kalabalık misafirim vardı. Kuskus salatasının en sevdiğim yanı, tadının güzelliğinin yanısıra bir gün önce akşamdan hazırlayabilmek. Herşeyiyle beraber hazırlıyorum. En ufak bir şekilde belli olmuyor önceki gece yapıldığı. Çok da güzel bir salata. Her yiyen bayılıyor buna.

Aslında ben hiç ölçü kullanmıyorum. Oyüzden sadece nasıl yaptığımı anlatayım.
Kuskusu aynı makarna haşlar gibi haşlıyorum.
Ayrı bir tencerede rendelenmiş havuç ve doğranmış kırmızı biberle ( yoksa sonradan konserve biber doğruyorum) kavuruyorum. Yağını biraz daha fazla koyuyorum.Çünkü sonradan hiç yağ eklemiyorum.
Makarnayla havuçları karıştırıyorum. Sonradan içine haşlanmış mısır , dereotu maynanoz ekliyorum.

Bu salataya tat veren sihirli bir lezzeti açıklıyorum.

Knorr marka domatesli soğanlı çeşniden bolca, sıktığım limona karıştırıyorum. Hem lezzetine hem de rengine çok katkısı oluyor. Tavsiye ederim, mutlaka deneyin.

4 yorum:

  1. kuskus salatası çok güzel olmuş ellerine sağlık canım güzel yorumların içinde çok teşekkürler arkadaş listene eklemen beni çok mutlu eder iyi akşamlar canım hoşcakal

    fusununmutfagi

    YanıtlaSil
  2. yorum için çok teşekkürler, sana da iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  3. destegin içinçok saol canım..tarifin yayında..yine beklerim...

    YanıtlaSil
  4. çok yeşekkür ederim , sizleri de sürekli takip ediyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!