23 Mart 2009 Pazartesi

BAYAT KEK PASTASI

Baya zamandır bloğuma bir şey eklememiştim. Bugünlerde biraz dikiş yaptım. Kızıma bir tane yazlık elbise diktim. Sonra kalan kumaşın aynısıyla yeni doğan yeğenime, Elif bebeğe bir elbise diktim. Onların resmini de ekleyeceğim.
Şimdi bugün yaptığım bu tarifi anlatayım.
Önceden yaptığım kekten kalanları yenmediği için buzluğa koymuştum. İşte bugün onları değerlendirdim. Sizin de kalan keklerinizi değerlendirmek için çok güzel bir fırsat.

Kekleri elimizle rastgele kırıyoruz. Üzerine tavukgöğsü yapıp döküyoruz. Benim kekim çok olmadığı için yarım kilo sütten yaptım. Onun üstüne de çikolata sosu pişirip döküyoruz. Tam olarak bir paketi yapmadım, fazla olur diye. Herkes kendi kekine göre ölçüleri değiştirebilir.

Çok hafif bir o kadar da güzel oldu. Tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. hülyacım uzun zamandır bloğuna bakamıyordum. ancak fırsat bulabildim. yine döktürmüşsün gerçekten. yakışır bacıma... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!