4 Nisan 2009 Cumartesi

HİNDİSTAN CEVİZLİ MUHALLEBİ


Hindistan cevizini çok fazla sevmiyorum aslında ama Nevin arkadaşım bu muhallebiyi mutlaka dene çok harika dedi. Bir gün çok kısıtlı bir zamanımda bunu yaptım. Gerçekten çok güzel oldu.Eğer çok hafif tatlıları seviyorsanız denemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Malzemeler
1 kg. süt
4 kahve fincanı hindistan cevizi
2.5 kahve fincanı şeker
2 kahve fincanı nişasta
vanilya
Hepsini birlikte kaynatıyoruz.Kalıba döküyoruz, dondurucuda kıvama geldikten sonra tabağa ters çeviriyoruz. Üzerine pişirilip soğutulmuş meyveli sos döküyoruz. ( Benim meyveli sosum çok iyi olmadı. Çünkü suyun ayarı biraz fazla kaçmış. Kıvamı sulu oldu, üstünde çok kalmadı.)
Bu tarifimi "P.D.C.S.E.39"a http://pastakur.blogspot.com/ arkadaşımıza sevgilerimle beraber gönderiyorum.

6 yorum:

  1. Canım tarifin yayında ellerine sağlık bugün son gün benden sonraki arkadaşı sayfamda ilan edecem bakabilirsin ayrıca blogun hayırlı olsun...tanıştığuıma memnun oldum hülya sevgiler

    YanıtlaSil
  2. CANIM TARİFİN YAYINDA teşekküğrler...

    YanıtlaSil
  3. hülyacım evet bu harika bir tat oluyor ellerine saglık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler sevil.bende sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hülya ablacığım , tatlı çok güzel gözüküyor.
    Bizim sülalede ne cevherler varmış.İnşallah bir bayramda tatlınızı yemeye geliriz.
    Dayı oğlun Yılmaz KIRGIL (Enişteye selamlar.)

    YanıtlaSil
  6. yoruma gerçekten çok sevindim.tatlı yemeye de mutlaka beklerim. gülşene de çok selamlar...

    YanıtlaSil

SüperTeklif'e üye ol, sen de kazan!